CRM – ügyfélközpontúság standardizálva?
Forrás: Nomico - Reklám és Design
"CRM, vagyis az ügyfelet középpontba helyező vállalati filozófia informatikai eszközökkel és rendszerrel való támogatása. A szemlélet elsajátítása bármely vállalatméretre és formára alkalmazható, nem feltétlen igényel nagy befektetéseket igénylő komplett szoftverek telepítését.
A CRM, vagyis customer relationship management két legfőbb funkciója az értékesítés támogatás és az ügyféladatok kezelése: értékesítés támogatás alatt azt értjük, hogy automatizáltan működteti a lead nurturing (az a folyamat amelyen keresztül egy kapcsolatot építünk ki a potenciális ügyféllel, és ügyfelet faragunk belőle) folyamatokat az egyszer bekerült kontakt részére. Küld ki neki előre" ... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr57626373
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.