Az interneten figyelik a vásárlókat
2008. július 10. írta: vecseilaszlo

Az interneten figyelik a vásárlókat

Online ügyfélszolgálat


Forrás: hvg.hu


"Egy elégedetlen amerikai a Twitter nevű közösségi üzenőfalon tette közzé elégedtelenségét újonnan vásárolt tévés előfizetésével kapcsolatban. A szolgáltató cég ügyfélszolgálata perceken belül kapcsolatba lépett vele, hogy korrigálja a problémát.

A Boston Globe értesülései szerint C.C. Chapman éppen az amerikai profi kosárlabda-bajnokság, az NBA rájátszását nézte, majd miután vételi hibát észlelt a közvetítésben, mérges megjegyzést írt a Twitterre a kábelszolgáltatójáról, a Comcastról. Meglepetésére" ... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr38562208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása