Négy lépésben az érdeklődéstől a vásárlásig!
Forrás: Webbusiness
Soha ne feledkezzünk el róla: online sikerességünk a konverzió területén kizárólag azon múlik, hogy a vásárlási folyamat melyik stádiumában hogyan szólítjuk meg potenciális vevőinket!
A B2B és B2C vásárlók a vásárlási döntés szempontjából ugyanazokon a szinteken haladnak végig: a szükségletek kiértékelése, az elvárások elemzése, a lehetőségek mérlegelése, a vásárlás.
Ennek a modellnek a figyelembevételével négy eltérő módszert alakíthatunk ki a konverzió sikerességének növelésére.
1. Az optimalizáció út a sikerhez.
Ma már egyre több vállalkozás használja az internetet kutatási célokra egy-egy fontosabb üzleti döntést megelőzően. A felmérések azt mutatják, hogy az ilyen kutatások általában meglehetősen általános kereső kifejezésekkel indulnak, majd a kutatás előrehaladtával egyre inkább egy-egy adott területre szűkülnek le. Az adott szakterületen lehetőleg minél több ... >>