Az online konverzió művészete
2008. június 27. írta: vecseilaszlo

Az online konverzió művészete

Négy lépésben az érdeklődéstől a vásárlásig!

 

Forrás: Webbusiness


Soha ne feledkezzünk el róla: online sikerességünk a konverzió területén kizárólag azon múlik, hogy a vásárlási folyamat melyik stádiumában hogyan szólítjuk meg potenciális vevőinket!

A B2B és B2C vásárlók a vásárlási döntés szempontjából ugyanazokon a szinteken haladnak végig: a szükségletek kiértékelése, az elvárások elemzése, a lehetőségek mérlegelése, a vásárlás.

Ennek a modellnek a figyelembevételével négy eltérő módszert alakíthatunk ki a konverzió sikerességének növelésére.

1. Az optimalizáció út a sikerhez.
Ma már egyre több vállalkozás használja az internetet kutatási célokra egy-egy fontosabb üzleti döntést megelőzően. A felmérések azt mutatják, hogy az ilyen kutatások általában meglehetősen általános kereső kifejezésekkel indulnak, majd a kutatás előrehaladtával egyre inkább egy-egy adott területre szűkülnek le. Az adott szakterületen lehetőleg minél több ... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr65542413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Long Tail · http://longtail.blog.hu/ 2008.06.28. 21:12:23

OK!

Valóban kulcskérdések, de...

Amiről a cikk beszél, igaz, és fontos sőt kulcskérdések, de nem feltétlen úgy és nem feltétlen azért, mint ahogy írva vagyon.
Alapvető szempontokról ír valóban, melyek kiekerülhetetlenek, viszont ez mind nem elég.
Nem egy kommet, de egy egész blog témája lehetne külön ""cáfolni""/kiegészíteni az olvasottakakt!

Long Tail
süti beállítások módosítása