Látogatóból Vásárlót: virtuális eladók tesztje
Elsődleges forrás: ImediaConnection
Másodlagos forrás: WebShop Experts
Hogyan tudunk hatékony "virtuális eladókat" alkalmazni a látogatók vásárlásra való ösztönzésére és így a bevételek növelésére, azaz egy remek módszer arra, hogy hogyan is csináljunk a látogatókból vásárlókat.
Ha létezik olyan dolog, amit minden elektronikus reklám kampány célul tűzhet ki, akkor az a látogatóknak a hűséges vevőkké való konvertálása. Egy sikeres "V2C" kampány egyszerre több féle eszközt alkalmaz. Egy figyelemfelkeltő és meggyőző reklám elhelyezése jó kiinduló pont a látogatók elcsábítására. Ez arra jó, hogy a felhasználókat az oldalhoz vonza, de milyen technikákkal lehet az érdeklődésüket felkelteni és vásárlásra ösztönözni őket?
Tegyük fel, hogy számtalan óra eltöltésével a legújabb módszereket alkalmazva elkészítettük a tökéletes reklámot. Pénzt és időt nem kímélve megterveztük a marketingkampányunkat. Izgatottan figyeljük a eredményeket, várjuk, hogy valaki rákattintson a reklámunkra vagy valamilyen más úton eljusson az oldalunkra. Ekkor adatik meg a lehetőségünk rá, hogy látogatót meggyőzzük: velünk érdemes üzletet kötni ... >>
(Figyelem! A teljes cikk elolvasása csak regisztráció után lehetséges, viszont cserébe egy nagyon jól használható és gyakorlati tanácsokban bővelkedő cikksorozatot kapsz)
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr94529040
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.