
Forrás: onlinemarketing blog
Életem első webes nyereménye egy kicsi rúd Pick Téliszalámi volt, valamikor 10 éve. Arra a kérdésre tudtam a választ, hogy miért hívják "téli"-nek a szalámit. Azóta számtalan webes nyereményjátékkal találkoztam, sőt, én magam is szerveztem ilyet ügyfeleknek.
A játékok célja jellemzően egy dolog: az adatbázis építés. Lehet még lojalitás program része is persze, de ez idehaza kevésbé jellemző. Tehát ha játékot látunk (lehet nyerni valamit!), akkor általában kérnek tőlünk. Jellemzően az e-mail címünket, nevünket, egyéb személyes adatunkat. Lehet, még becsomagolják ezt az egészet valamibe, de a végső cél egy olyan adatbázis, amiben mi, feliratkozók, mint fogyasztók szerepelünk. Nem különbözik ez az egész a régi sorsjegy játékoktól, csak itt nem pénzt adunk érte, hanem a személyes adatainkat.
Amikor valamilyen adatbázis építés kapcsán felmerül a játék-ajándék ötlete, akkor általános kérdés szokott lenni: ... >>