Webáruházak használhatósága
2008. február 21. írta: vecseilaszlo

Webáruházak használhatósága

Webáruházak használhatósága


Forrás: FOGYASZTÓK
Szerző: Kovács Barbara



Összehasonlítottuk néhány mérvadó műszaki webáruház portálját. Kínálatuk változó, a legtöbb helyen hitelajánlattal is várják vásárlóikat.

A hazai netboltok indulásukkor évi százmillió forintos forgalmat bonyolítottak, ami mára hetvenmilliárd forintra hízott – tájékoztatott bennünket Fischer Gábor, az Országos Fogyasztóvédelmi Egyesület szakértője. Az említett hetvenmilliárdba olyan, elsősorban tájékoztatási céllal fenntartott oldalak bevétele is beleszámít, amelyek „mellékesen” különböző termékeket is kínálnak. Először csak könyvet és lemezt vehettünk a neten, ma már szinte mindent. A legnagyobb forgalmat az utazási irodák bonyolítják a világhálón, némelyik légitársaság már csak a hálón ad el jegyet.

Internetes vásárlás esetén itthon az uniós regulák is érvényesek. Egy szerveződőfélben lévő minősítő konzorcium pedig 2008 májusában lát munkához. Feladata az internetes áruházak minősítése lesz, a szigorú előírásoknak megfelelő webáruházak márkajelet kapnak. A jelzés uniószerte elfogadott lesz, vagyis nemzetközi minősítésnek számít majd.

Az internetes vásárlás szabályai

Alapelv, hogy vásárlás előtt minden információt szerezzünk meg a kiválasztott termékről és az áruház szolgáltatásairól, fizetési, szállítási feltételekről! ... >>

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr23535619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása