
Könyv, számítógép és szórakoztató elektronikai eszköz áll a magyar toplista élén a Nielsen felmérése szerint.
A magyar internethasználók 82 százaléka vásárolt már valamit a világhálón. Legtöbben könyvet vettek, majd a számítógépes hardver, a ruházati cikk, továbbá a szórakoztató elektronikai eszköz következik – állapítja meg a Nielsen piackutató vállalat 48 ország internetezői körében végzett kutatása.
A magyarok vásárlási hajlandósága a neten ugyan megfelel a 86 százalékos nemzetközi átlagnak, a vásárolt áruk összetétele azonban sokban különbözik a többi országban szokásosnál. A könyvet, ruházati cikket, vagy éppen elektronikai eszközt vásárlók aránya nálunk is közelít az európai átlaghoz, azonban nagy eltérés mutatkozik például a repülőjegy foglalás tekintetében. Élelmiszert mindenhol kevesen, Magyarországon a megkérdezettek 5 százaléka, Európa többi részén átlagosan 9 százalék vásárolt a vizsgált három hónap alatt.... >>