A Google-találatokra hajtanak a jövő marketingesei
Bár az internetes közösségi oldalak és szolgáltatások a keresési szokásokat is megváltoztatják, a keresőmarketing célja ugyanaz marad: minél jobb helyen és minél többször megjelenni, ha valaki az üzletünket is érintő témára vadászik a neten. Bár a fizetett hivatkozásokat kevesebben olvassák a Google találatai között, a különböző weblapokba illesztett, kattintásalapú rövid szöveges hirdetések itthon is óriási fejlődés előtt állnak. A keresőmarketing így egyre inkább szolgáltatássá alakul át, derült ki egy szakmai konferencián.
2010-re a szórakoztató és informáló szöveges, képi- és hanganyagok nyolcvan százaléka vagy csak digitálisan, vagy hagyományos megjelenése mellett ilyen formában is hozzáférhető lesz. A hatalmas mennyiségű adathalmazban pedig csak akkor tudunk eligazodni, ha előtte "rendet teszünk", azaz rákeresünk azokra a kulcsszavakra, amelyek bennünket érdekelnek. Röviden így foglalható össze, hogy miért nő óriásira a keresőmarketing szerepe az elkövetkező időszakban, mondta Fredrick Martini, az amerikai iProspect internetes marketingtanácsadó cég vezetője a szerdán Budapesten megrendezett Keresőmarketing Napon... >>
A bejegyzés trackback címe:
https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr50428048
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.
Nincsenek hozzászólások.