Itt az ünnepi időszak, amely évről évre egyre fontosabbá válik a webáruházak életében. Mi sem bizonyítja ezt jobban, hogy míg korábban az éves e-kereskedelmi forgalom ötöde, addig tavaly már közel a harmada bonyolódott le az év utolsó két hónapjában.
Forrás:…
A konverziós arány növelésének egyik sarkalatos pontja a checkout folyamat optimalizálása. Mielőtt azonban elmerülnénk az egyes részletek javítási lehetőségeinek feltérképezésében, gondoljuk végig, hogy alapvetően milyen legyen a checkout felépítése: első lépésként…
Ha már sikerült kiválasztanod a megfelelő chat szolgáltatót és kiképezted a tökéletes chat ügyintézőt is, ideje felállítani a szabályrendszert, ami alapján felajánlod látogatóidnak a chat lehetőséget.
Forrás: MediumSzerző: Török-Pál Kata
"Mi a cél?Általánosságban…
A kis- és középvállalatok tíz leggyakrabban használt marketingeszközéből öt a Facebookhoz köthető. Most először az Instagram is felkerült a listára. A számok mögé nézve úgy tűnik, hogy a cég dróton rángatja a vállalkozásokat, lényegében az történik a hirdetési piacon,…
A hazai e-kereskedelem növekedése folyamatos: a tavalyi évben a kiskereskedelmi forgalom több mint 5 százaléka online valósult meg. Nem csak az internetfelhasználók tábora növekszik, hanem a vásárlási gyakoriság és az átlagos megrendelési érték is.
Forrás: HR portál
"Az…