A világhálón nem érdemes belemenni az árversenybe. Az élményszerű vásárlás kialakítása és a közösségek felépítése – bár több odafigyelést igényel, mint az árral hódítani –, de sokkal kifizetődőbb.
Forrás: Digital HungarySzerző: Devecsai János
"[...]Ha egy…
Az online vásárlás hazánkban is évről évre egyre népszerűbb. 2017-ben egy átlagos online vásárló már 11 alkalommal intézte vásárlását webáruházon keresztül. A szektor 18 százalékos növekedése messze meghaladja a hagyományos kiskereskedelem bővülési ütemét, ami…
A UPS újonnan bejelentett UPS Returns® Manager szolgáltatása révén olyan ingyenes online programot kínál a kereskedők részére, mellyel saját szabályaiknak megfelelően irányíthatják a visszaküldött szállítmányokat.
Forrás: BrandTrend
"A UPS üzleti ügyfelei mostantól…
A fizikai boltokhoz hasonlóan a vásárlók egy webáruházban, miután kiválasztották a termékeket, nem szeretnek sokat időzni a pénztárnál. Online még könnyebben meggondolhatják magukat, és hagyhatják ott a kosarukat (és az esetek nagy részében meg is teszik). Minél bonyolultabb…