Egy év alatt 49-ről 61 százalékra nőtt az online is vásárlók aránya a Gemius kutatása szerint.
Forrás: BitPort
"Még mindig komoly növekedési potenciál van a hazai e-kereskedelmi piacban. A Gemius legfrissebb kutatása, amely a 15 évesnél idősebb magyar internetezők körében mérte a magyar e-kereskedelmi piacot, hasonló képet mutat a magyar e-kereskedelemről, mint az eNET június elején publikált jelentése: 2015-höz képest tavaly látványosan, közel 34 százalékkal nőtt az e-kereskedelem volumene, és ennek megfelelően bővült a neten vásárlók aránya is. Tavaly az e-kereskedelem volumene 727 milliárd forint volt [csak 427 milliárd forint - javítva a szerk. által], és már a teljes kiskereskedelmi forgalom 5,2 százalékát adta.
Abban azonban már eltérnek az eNET és a Gemus adatai, hogy mekkora arányt képviselnek a netezőkön belül az online vásárlók. Míg a Gemius szerint nagyjából minden második netező vásárol online, addig az eNET szerint sokkal nagyobb az arányuk: hat felnőtt netezőből öt vásárol online. Az eltérést részben az magyarázazza, hogy az eNET csak a 18 év felettieket vizsgálja, míg a Gemius 15 évnél húzta meg az alsó korhatárt.
2016-ban a Gemius által megkérdezettek 49 százaléka mondta, hogy" ... >>
VecseiLaszlo.blog.hu - Ingyenes e-kereskedelmi és online marketing szakmai tudástár és hírblog.
E-kereskedelmi hírek a nagyvilágból angolul - naponta többször is. Csatlakozz te is! Daily eCommerce News Facebook | eCommerce news in Facebook: daily, fresh & colourful. Join! Daily eCommerce News Facebook
JAVASOLJ - HASZNÁLD - OSZD MEG!