Tavaly 427 milliárd forintot költöttünk a hazai webáruházakban. Az összeg azt jelenti, hogy az online vásárlások aránya immár meghaladja az 5 százalékot.
Forrás: BITPORT
"A 2015-ös eredménynél jóval magasabb forgalmat hozott a magyarországi webes kereskedőknek a tavalyi év. Az eNET frissen publikált jelentése szerint 2016-ban 427 milliárd forintot hagytunk a hazai online áruházakban, ami a teljes kiskereskedelmi forgalom 5,2 százalékának felel meg. Az 5 százalékos arány átlépése szimbolikusnak is tekinthető: a magyar e-kereskedelem immár nem valamiféle szűk szegmens, hanem teljes értékű csatornának tekinthető.
Rátettek pár lapáttal
Az online kereskedelmi forgalom növekedése évek óta magasan meghaladja a hagyományos értékesítési csatornák eredményét, de a tavalyi év ezt figyelembe véve is kimondottan jól sikerült. A bevételek nagyjából harmadával haladják meg a tavalyelőtti eredményt. Nem csak a forgalom egésze, de a" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!