Legyőzi a plázákat a webáruház? Az elmúlt évtizedben 30 százalékkal csökkent az a forgalom, amelyet az amerikai középiskolások generáltak a bevásárlóközpontokban. Az e-kereskedelem egyre nagyobb teret nyer – hangzott el az M1 Summa című műsorában.
Forrás: Hiradó.hu - M1 - Summa
"Plázákban lógni már nem menő, ahogy a hagyományos boltokban vásárolni sem tartozik a kedvenc időtöltések közé. A többi között ezt az eredményt hozta az a 7.500 tizenéves megkérdezésével készült felmérés, amit a globális üzleti folyamatok bemutatására szakosodott amerikai Quartz végzett el a közelmúltban.
A közvélemény-kutatásból kiderült az is, hogy a tinédzserek a shoppingolás helyett inkább étterembe, kávézókba ülnek be; az aktuális divatnak megfelelő ruhákat, táskákat, kiegészítőket pedig szívesebben szerzik be az internetről.
Az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára szerint ez a felmérés is azt mutatja, hogy gyökeres átalakuláson megy át a kereskedelem világszerte, és azon belül az Egyesült Államokban.
Amerikában egyébként a plázák is válságban vannak, százával zárnak be egyszerűen azért, mert korosztálytól függetlenül a vásárlók fordulnak az e-kereskedelem felé. Amerika jár az élen, nem véletlen, hogy ott van" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!