A keresőoptimalizálás 2017-ben ismét nagy kihívások elé állítja a szakmát. Változóban vannak az internet-használati szokások, óriási tartalmi dömping közepén vagyunk. Az internetet és a keresőt használók egyre gyorsabb válaszokat akarnak, és egyre pontosabbat.
Forrás: Kulcsszo.hu
Szerző: Evenich András
"Az online marketingnek és a hirdetéseknek köszönhetően egyre nehezebb felkelteni a figyelmet, márpedig a keresőben ma már ez az elsődleges cél. A keresőoptimalizálás eszköztára rengeteg lehetőséget kínál a marketing támogatására, hiszen míg a hirdetés során megpróbálunk eljutni a lehető legtöbb emberhez akit érdekelhet a termékünk, addig a keresőoptimalizálás során lehetővé tesszük hogy a termékünket egyébként is keresők megtaláljanak.
A 2017-es trendek középpontjában ugyanakkor tovább erősödik a mobilok jelentősége is. A keresőoptimalizálás során már elsőként a mobilos célcsoportra kell gondolnunk.
Mobil SEO
A 2017-es év központi témája a keresőoptimalizálásban a mobil lesz. A Google ennek megfelelő lépéseket tett, illetve fog tenni az elkövetkező időszakban is, így egyre fontosabbá válnak bizonyos mobilokat érintő változtatások a keresőoptimalizálásban.
Felugró ablakok miatti büntetés január 10-től
A Google 2016 augusztusában bejelentette hogy" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!