Az online evolúciót veszi górcső alá az immár ötödik alkalommal érkező Evolution konferencia Budapesten. A két napos edukációs workshop idején a reklám- és médiapiac, illetve a hirdetői oldal szakemberei elemzik a várható trendeket. Terítéken lesz többek közt a tartalommarketing és a közösségi oldalak lehetőségei.
Forrás: Digital Hungary - A média és az információs társadalom üzleti és stratégiai közösségi háttérmagazinja
"Immár ötödik éve ülnek össze 2017. márciusában a reklámszakma-, az ügynökségek és a hirdetők képviselői, illetve a média vezetői az Evolution konferencián annak érdekében, hogy átfogó képet adjanak s kapjanak a digitális világ és -eszközök minél szélesebb körű felhasználási lehetőségeiről. A szervezők 1200 főt várnak az eseményre.
A digitális média és a digitális hirdetési eszközök elterjedése minden korábbinál jobban segítik mind a kereskedelmi, mind a reklámüzenetek minél pontosabb célközönséghez való eljuttatását, ez pedig a hirdetők magatartását is megváltoztatta, hiszen egyre inkább a célzott és az egyértelműen mérhető teljesítményű kommunikációs csatornák felé fordulnak. A csak és kizárólag márkaépítésre fókuszáló folyamatok ideje leáldozóban van: a trendek alapján az látszik, hogy a korábbi sémát az egyetlen „digitalizációs kommunikációs és értékesítési láncon” való termékbemutatás és márkázás, valamint értékesítés veheti át. Ennek megfelelően egyre nagyobb teret nyer a közösségi média, a megosztás, az push üzenet, illetve az online- és mobilmédia különböző csatornái is.
Az „online evolúció két napja” nem egyszerű előadások sorozata négy előadóteremben, mivel" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!