Az európai internetezők kétharmada tavaly már webes vásárlóként is kipróbálta magát. Az uniós mezőnyben a magyarok egyelőre középtájon tanyáznak.
Forrás: BITport
Szerző: Sági Gyöngyi
"Alighogy túl vagyunk az év végi ajándékozási lázon, máris itt vannak az Európai Unió legfrissebb adatai arról, hogy 2016-os vásárlásainkat milyen gyakran oldottunk meg az interneten keresztül. Az Eurostat összesítése szerint 2007 óta 16 százalékponttal gyarapodott azoknak a felhasználóknak az aránya, akik az elmúlt tizenkét hónapban vettek valami a webes boltokban.
Akkor a netezők kevesebb mint fele mondhatta ezt el magáról, míg tavaly már kétharmaduk felkeresett valamilyen online áruházat, ami a teljes lakosságon belül is 55 százaléknak felel meg. Az online vásárlás népszerűsége főleg a fiatalok és a középkorúak körében növekszik: a 16-24 éves korosztályban az egy évvel korábbihoz képest 68, a 25-54 éves korosztályban pedig 69 százalékos volt a javulás.
Tízből négy magyar netező pénzt is költ a hálón
Az egyes tagállamokat illetően nagy a szórás. A leggyengébben" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!