Az egyre gyorsabban fejlődő online kereskedelemben mind fontosabbá válik, hogy ne csak várjuk az ügyfeleket, hanem azoknak is nyúljunk utána, akik valamilyen okból visszahőköltek a vásárlástól, különben lemaradunk a versenytársaink mögött – hívták fel a figyelmet a szakemberek a Piac & Profit konferenciáján. Lássuk, hogyan!
Forrás: Piac és Profit
Szerző: kfarkas
"Néhány évvel ezelőtt még elég volt egy jó weboldal, és/vagy egy jól elhelyezett banner, és jöttek a látogatók, ment az értékesítés. Azonban a közösségi oldalak és az online keresők feljövetelével egyetlen hatalmas játszótérré változott az online marketing területe. „Már viszont szinte követhetetlen sebességgel érkeznek az újabb és újabb technikák, és egyre többen kapják azon magukat, hogy amit tegnap megtanultak, mára már nem elég” – mondta Szaladják Linda, online marketing szakértő, Google Adwords specialista a Piac & Profit és a BKIK által szervezett „Személyre szabott értékesítés, személytelenül” című konferencián.
A nem elég pedig ebben az esetben azt jelenti, hogy csökkennek a bevételek, nehezebb kitűnni a tömegből, és még ha sikerül is elcsábítani a vásárlónkat a weboldalunkra, mind többen hagyják el azt konverzió nélkül. Amíg pár évvel ezelőtt még 20 százalék körül járt a kosárelhagyások száma, addig mára már ..." >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e- Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!