A webáruház indítás 5 kulcsterülete
2017. január 25. írta: vecseilaszlo

A webáruház indítás 5 kulcsterülete

Az e-kereskedelmi forgalom a tavalyi évben 16%-kal növekedett, és jövőre sem jósolnak kisebb növekedést a szakértők. Nem csoda, hogy egyre többen indítanak webáruházat. A gond azonban az, hogy csak egy kis százalékuk lesz sikeres. Cikkünkben összeszedtünk 5 olyan területet, amelyekre jobban odafigyelve, növelhető egy webáruház életben maradási esélye.

Forrás: Shoprenter
Szerző: Szabó László

"Ezek röviden a következők:

  1. Mérjük fel a lehetőségeinket, tervezzünk és tűzzünk ki reális célokat!
  2. Olyan terméket válasszunk, amelynek van piaca!
  3. Tanuljunk meg online eladni!
  4. Priorizáljunk: Válasszunk ki egy forgalomforrást és összpontosítsuk erre az erőforrásokat!
  5. Mérsékeljük a kezdeti költségeket!

Mérjük fel a lehetőségeinket, tervezzünk és tűzzünk ki reális célokat!
Unalomig ismételt jó tanács, de a többség az indulás izgalmában és a felkészültség hiánya miatt könnyen kihagyja ezt a lépést. Pedig a siker vagy a sikertelenség már a tervezőasztalon eldőlhet. Gondoljuk át, hogy milyen erőforrások állnak rendelkezésünkre, és melyek azok, amelyek szükségesek, de sajnos nem rendelkezünk velük. Az előbbieket igyekezzünk a lehető leghatékonyabban felhasználni, utóbbiakat pedig helyettesíteni. Ezek mentén már könnyebb lesz tervezni és célokat is kitűzni.

Olyan terméket válasszunk, amelynek van piaca!
Egy webáruház sikerében rengeteg tényező játszik szerepet, de talán semmi sem olyan fontos, mint hogy milyen piacnak árul. Hiszen" ... >>

online-shop.jpg

INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
|  szakmai anyagok  |  Hasznos webes eszközök  |   Szakirodalom  |   Állás  |
Javasolj - Használd - Oszd meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr9012138043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása