Eddig tartott, hogy a magyar vásárlókat elsősorban hazai webshopok szolgálták ki. Hamarosan letarolják a piacokat az óriásvállalatok, de még fel lehet ülni a vonatra, és itthonról is lehet páneurópai webshopot építeni – véli a sikeres e-vállalkozó, Valner Szabolcs, a Vatera és a NetRisk korábbi tulajdonosa.
Forrás: Piac és Profit
Szerző: Szesztay Péter üzletember Growthery SEO agency
"Nem a teljesen szűz piac a legjobb piac – mondta Valner Szabolcs, a piacvezető eOptika.hu alapítója (korábban a Vatera és NetRisk tulajdonosa) a Webáruház építése felsőfokon című előadáson. Véleménye szerint ahol már vannak versenytársak, az bizonyíték a termék életképességére, ez pedig sokkal kevésbé kockázatos, mint ha valaki elsőként lép piacra. Ezt az elvet az eOptika.hu alapításánál is alkalmazták, amikor 2011-ben 15. szereplőként jelentek meg a kontaktlencsék piacán.
Hogyan tudták behozni a már akkor is tetemes lemaradásukat? Röviden: 100 csésze kapucsínóval. Első komolyabb befektetésként meghívták az első száz kontaktlencse-vásárlót egy kávéra, hogy mélyinterjúszerűen kiderítsék, milyen szolgáltatásokkal tudnának versenyelőnyre szert tenni. Igaz, ez első hallásra kicsit fura lehet, de Szabolcs nem győzte hangsúlyozni, hogy" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!