Az év végi ünnepi időszak előtt felpörög az internetes értékesítés, a vásárlók a tökéletes ajándékot egyre inkább mobileszközeik segítségével találják meg. Idén a tavalyihoz képest 10%-kal többet terveznek költeni, ami a 2008-as gazdasági válság óta eltelt évek visszafogott vásárlói kedvéhez képest fordulatnak nevezhető. A vásárlók csaknem fele elsősorban ajándékutalványt szeretne kapni, másodsorban utazást vagy valamilyen szórakozással kapcsolatos élményt, harmadsorban pedig tárgyi ajándékot. A PwC több mint 2 300 vásárló és 200 kiskereskedő részvételével készített felmérést az Egyesült Államokban a vásárlói szokásokról.
Forrás: ProfitLine
"A felmérésben részt vevő vásárlók idén az ünnepek alkalmával a tavalyihoz képest 10%-kal terveznek többet költeni; fejenként átlagosan 1 121 dollárt. Mindeközben a kiskereskedők 62%-a forgalomnövekedésre számít az ünnepek alatt. A vásárlók 84%-a nyilatkozott úgy, hogy idén legalább annyit költ, mint tavaly, azonban azt is elmondták, hogy az ünnepi költségvetésük csaknem felét ajándékvásárlás helyett utazásra és szórakozásra fordítják. Az ajándékokra szánt összeget pedig évről évre egyre inkább utazással és szórakozással kapcsolatos ajándékokra költik, nem pedig tárgyi ajándékokra. A kereskedőknek ezért különböző kreatív eszközöket kell bevetniük annak érdekében, hogy a vásárlókat üzleteikbe csalogassák – és ott is tartsák őket” – mondja Osztovits Ádám, a PwC Magyarország tanácsadási üzletágának vezető cégtársa.
Figyelemre méltó, hogy a vásárlók" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e- Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!