Berobban az automatizált reklámértékesítés
2016. december 27. írta: vecseilaszlo

Berobban az automatizált reklámértékesítés

A Zenith előrejelzése szerint harmadával nőhet a programmatic, azaz automatizált módon értékesített reklámokból származó bevétel. 2018-ra a piac elérheti a 64 milliárd dollárt.

Forrás: 24.hu
Szerző: Szalay Dániel

"A Zenith médiaügynökség legújabb előrejelzése szerint 31 százalékkal nőhet az automatizált módon (számítógépes rendszerek segítségével) értékesített reklámértékesítés, a programmatic piaca – írja a Campaignlive.co.uk szakportál.

A most publikált tanulmány összesen 41 hirdetési piaccal foglalkozik, és a programmatic mellett foglalkozik a közösségi média 25, az online videós reklám piacának 20 százalékkal várható növekedésével is.

A jövő évben egyébként automatizált módon értékesítik majd az" ... >>

programmatic.jpg

INGYENES TUDÁSTÁR: Az e- Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
|  szakmai anyagok  |  Hasznos webes eszközök  |    Szakirodalom  |   Állás  |
Javasolj - Használd - Oszd meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr6912031459

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása