Minden e-kereskedő szeretné növelni webáruháza bevételét, de egy induló webáruháznak ez bizony létkérdés. A többség azonban ilyenkor vagy áremelésben vagy több marketing költésben gondolkodik, és elfelejtkezik az egyik legjobb, egy igazán költséghatékony megoldásról, a webshop konverziós rátájának növeléséről.
Forrás: Shoprenter blog
Azaz, hogy adott számú látogatóból a korábbinál többet hozzanak ki. Vagy úgyis mondhatnánk, többen és többet költsenek a korábbinál.
Emellett arról sem szabad megfeledkezni, hogy ezt a célt nemcsak közvetlenül a fő konverziós ráta növelésével lehet elérni, de az úgynevezett mikro-konverziók (termékoldali átkattintás, kosárba rakás stb.) számának emelésével is. ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!