5 bevételnövelő tipp induló webáruházaknak
2016. november 21. írta: vecseilaszlo

5 bevételnövelő tipp induló webáruházaknak

Minden e-kereskedő szeretné növelni webáruháza bevételét, de egy induló webáruháznak ez bizony létkérdés. A többség azonban ilyenkor vagy áremelésben vagy több marketing költésben gondolkodik, és elfelejtkezik az egyik legjobb, egy igazán költséghatékony megoldásról, a webshop konverziós rátájának növeléséről.

Forrás: Shoprenter blog

Azaz, hogy adott számú látogatóból a korábbinál többet hozzanak ki. Vagy úgyis mondhatnánk, többen és többet költsenek a korábbinál.
Emellett arról sem szabad megfeledkezni, hogy ezt a célt nemcsak közvetlenül a fő konverziós ráta növelésével lehet elérni, de az úgynevezett mikro-konverziók (termékoldali átkattintás, kosárba rakás stb.) számának emelésével is. ... >>

konverzio.jpg

 

INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
|  szakmai anyagok  |  Hasznos webes eszközök  |   Szakirodalom  |   Állás  |
Javasolj - Használd - Oszd meg!

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr2311963345

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása