Mobilbankolás - Mit vásárolunk külföldről online? - Viselkedés alapú reklámok a netbankokban
2013. február 04. írta: vecseilaszlo

Mobilbankolás - Mit vásárolunk külföldről online? - Viselkedés alapú reklámok a netbankokban

vecseilaci_49x61.jpg

Miért fontos a bankoknak a mobilbankolás? - Portfolio.hu
"Az amerikai bankok között élesedik a verseny a mobilon bankolókért, új bevételi forrást remélve a fiókokat kevésbé látogató ügyfelek megnyerésétől. A mobilbankolás terjedésétől emellett költségcsökkenést is várnak a pénzintézetek - írja az americanbanker.com.

Az Egyesült Államokban egyre több bank felismeri a mobilbankolásban rejlő lehetőségeket az elmúlt hónapokban. A bankok új bevételi forrásokat keresnek, ezért a mobilbanki szolgáltatások fejlesztésén keresztül igyekeznek elcsábítani az ügyfeleket más bankoktól. A mobilbankolás ugyanis" ... >>

Online vásárlás külföldről - Netkutatások
"Miért rendelünk külföldről? A magyar vásárlók számára is az ár és a termékek elérhetősége a döntő mint a régió többi országában- derül ki a PayPal regionális, 12 ezer vásárló megkérdezésén alapuló kutatásából.

"A kutatás két legfontosabb konklúziója a kis értékű tranzakciók (5-20 ezer forint) szerepének növekedése, illetve Ázsia térhódítása az online vásárlás területén" - mondta el a kutatás kapcsán Damien Perillat, a PayPal regionális ügyvezetője. "A kis értékű tranzakciók korábban a helyi piacokat jellemezték, és ezek elterjedése a nemzetközi vásárlások terén egyértelműen a fogyasztók növekvő bizalmát jelzi az online vásárlási megoldások felé. A kis összegú fizetések egy piac érettségét jelzik azáltal, hogy az online költések a mindennapok részévé vállnak és már nem csak nagyértékű dolgokat vásárolunk íly módon, hanem például számítógépes játékokat, könyveket vagy zenét. A második trend az ázsiai piacok növekvő jelentőségére utal. A kultúrális és földrajzi távolság Európa és az ázsiai országok között már nem jelent problémát, ha online vásárlásról beszélünk. Termékkategóriáktól függően akár minden negyedik magyarországi megrendelés fut be ázsiai webáruházakhoz" - nyilatkozta Perillat.

A magyar vásárlók" ... >>

Célzott reklámokkal találkozhatunk a netbankokban - Pénzcentrum
"Már európai bankok is törik a fejüket, hogyan növelhetnék tovább új utakon profitjukat. Erre egyik megoldás az lehet, ha a netbankokban reklámokat helyeznek el, amit akár kifejezetten vásárlási szokásainknak megfelelően választhat ki a rendszer.

A Daily Mail arról számolt be, hogy egyre több angol bank tervezi különböző ajánlatokkal bombázni a számlatulajdonosokat, de hasonló megoldás rövid időn belül akár a magyar hitelintézeteknél is megjelenhet. Még a facebook vagy a google-t is lepipálhatja az internetbank, hiszen az adatlapunknál és a kereséseinknél sokkal pontosabb képet kaphat vásárlási szokásainkról egy bank.

Kártyás vásárlásoknál" ... >>

INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
|  szakmai anyagok 
 |  Hasznos webes eszközök  |   Szakirodalom  |   Állás  |
Javasolj - Használd - Oszd meg! 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr475051044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása