Miért fontos a bankoknak a mobilbankolás? - Portfolio.hu
"Az amerikai bankok között élesedik a verseny a mobilon bankolókért, új bevételi forrást remélve a fiókokat kevésbé látogató ügyfelek megnyerésétől. A mobilbankolás terjedésétől emellett költségcsökkenést is várnak a pénzintézetek - írja az americanbanker.com.
Az Egyesült Államokban egyre több bank felismeri a mobilbankolásban rejlő lehetőségeket az elmúlt hónapokban. A bankok új bevételi forrásokat keresnek, ezért a mobilbanki szolgáltatások fejlesztésén keresztül igyekeznek elcsábítani az ügyfeleket más bankoktól. A mobilbankolás ugyanis" ... >>
Online vásárlás külföldről - Netkutatások
"Miért rendelünk külföldről? A magyar vásárlók számára is az ár és a termékek elérhetősége a döntő mint a régió többi országában- derül ki a PayPal regionális, 12 ezer vásárló megkérdezésén alapuló kutatásából.
"A kutatás két legfontosabb konklúziója a kis értékű tranzakciók (5-20 ezer forint) szerepének növekedése, illetve Ázsia térhódítása az online vásárlás területén" - mondta el a kutatás kapcsán Damien Perillat, a PayPal regionális ügyvezetője. "A kis értékű tranzakciók korábban a helyi piacokat jellemezték, és ezek elterjedése a nemzetközi vásárlások terén egyértelműen a fogyasztók növekvő bizalmát jelzi az online vásárlási megoldások felé. A kis összegú fizetések egy piac érettségét jelzik azáltal, hogy az online költések a mindennapok részévé vállnak és már nem csak nagyértékű dolgokat vásárolunk íly módon, hanem például számítógépes játékokat, könyveket vagy zenét. A második trend az ázsiai piacok növekvő jelentőségére utal. A kultúrális és földrajzi távolság Európa és az ázsiai országok között már nem jelent problémát, ha online vásárlásról beszélünk. Termékkategóriáktól függően akár minden negyedik magyarországi megrendelés fut be ázsiai webáruházakhoz" - nyilatkozta Perillat.
A magyar vásárlók" ... >>
Célzott reklámokkal találkozhatunk a netbankokban - Pénzcentrum
"Már európai bankok is törik a fejüket, hogyan növelhetnék tovább új utakon profitjukat. Erre egyik megoldás az lehet, ha a netbankokban reklámokat helyeznek el, amit akár kifejezetten vásárlási szokásainknak megfelelően választhat ki a rendszer.
A Daily Mail arról számolt be, hogy egyre több angol bank tervezi különböző ajánlatokkal bombázni a számlatulajdonosokat, de hasonló megoldás rövid időn belül akár a magyar hitelintézeteknél is megjelenhet. Még a facebook vagy a google-t is lepipálhatja az internetbank, hiszen az adatlapunknál és a kereséseinknél sokkal pontosabb képet kaphat vásárlási szokásainkról egy bank.
Kártyás vásárlásoknál" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!