Online vásárlással olcsóbbak az ajándékok - Marketing Info
"A PayPal árkutatást végzett, amelyben az idei év legkedveltebb karácsonyi ajándékainak árait veti össze Nyugat- és Közép-Európában, az Egyesült Államokban és Ázsiában.
Damien Perillat, a PayPal regionális ügyvezetője a következőket nyilatkozta a kutatás kapcsán sajtóközlemény útján: "Az olyan kulturális javak, mint a könyvek és a DVD lemezek idén is nagyon kedvelt ajándékok, azonban a szakértők szerint 2012 karácsonyi slágerterméke a táblagép. Amennyiben ezt szeretnénk vásárolni, érdemes külföldön is körülnézni, mivel a neten kiváló ár-érték arányban találunk alternatívákat."
Sokszor még mindig olcsóbb az Egyesült Államokból vásárolni
2011-ben a dollár árfolyam-gyengülésének köszönhetően jelentősen csökkentek az amerikai árak. A trend idén is folytatódott, és" ... >>
"Halló, igen! Máris beszélhetünk, csak előbb hadd fejezzem be a vásárlást..." - Ipsos
"A válaszadók több mint negyede használta már az okostelefonját beszerzésre. Az online kereskedelem agorája a számítógép, manapság azonban már a telefonok is hivatalos vásárlóeszközök: 27%-nyian mondják, hogy már rendeltek ezt-azt ily módon.
A csendes-óceáni térség, valamint a Brazília, Oroszország, India és Kína esetében ez az arány 42%. Viszont Európában még kevéssé vált gyakorlattá, itt 18%-nyi a telefonját vásárlásra is használók tábora. Magyarországon" ... >>
Majdnem a fele forgalom most zajlik le a webáruházakban - Wiki Tech
"Karácsonyi vásárlási láz uralkodik az interneten, az éves eladások mintegy 40 százalékát ilyenkor realizálják az e-kereskedők.
Az eNET-Telekom Jelentés az internetgazdaságról című kutatás szerint az elmúlt egy évben 1,6 millióan vásároltak legalább egyszer online módon. Az online kiskereskedelem forgalma töretlenül növekszik annak ellenére, hogy a hagyományos kiskereskedelmet súlyosan érintette a 2008-ban kezdődött válság. Ugyan 2011-re az összesített 6,5 ezer milliárdos forgalom már meghaladta a 2008-as szintet, ez az eredmény zömében az élelmiszer szektor áremelkedéseinek köszönhető. A többi szegmensben inkább stagnálás vagy gyenge csökkenés jellemző – vélik az elemzők." ... >>
Szélesedik a magyar webplázák kínálata - SG.hu
"Miközben a hazai kiskereskedelem még mindig válsággal küzd, az internetes kereskedők nem panaszkodhatnak. Az elmúlt egy évben 1,6 millióan vásároltak legalább egyszer online.
A forgalom idén megközelíti a 177 milliárd forintot, ami mintegy 14 százalékos bővülés a tavalyi, 155 milliárdhoz képest. Ebben nagy szerepe van a nemrég megjelent webplázáknak, melyek sok új vásárlót ismertettek meg az internetes vásárlás nyújtotta kényelemmel - derül ki az eNET – Telekom: „Jelentés az internetgazdaságról” című kutatásából. Az online kiskereskedelem forgalma töretlenül növekszik annak ellenére, hogy a hagyományos kiskereskedelmet súlyosan érintette a 2008-ban kezdődött válság. Ugyan 2011-re az összesített 6,5 ezer milliárdos forgalom már meghaladta a 2008-as szintet, ez az eredmény zömében az élelmiszer szektor áremelkedéseinek köszönhető. A többi szegmensben inkább stagnálás vagy gyenge csökkenés jellemző.
Ezzel szemben az e-kereskedők idén várhatóan mintegy 177 milliárd forintos forgalmat bonyolítanak, ami 14 százalékos bővülést jelent. Ez a teljes kiskereskedelemi forgalom 3 százaléka. A bevételek jelentős részére," ... >>
Az Extreme Digital és a G’Roby is a NetLockban bízik - IT extreme
"Nem kérdés, hogy az e-kereskedelemben van még potenciál, egyre több kiskereskedő rendelkezik webáruházzal, és a vásárlók is egyre szívesebben választják a beszerzésnek ezt a formáját. 2012-ben Magyarországon 1,6 millió fő vásárolt legalább egyszer online, a webáruházak forgalma pedig várhatóan megközelíti majd a 177 milliárd forintot. Ez a tavalyi évhez képest 14 százalékos forgalombővülést jelent, derül ki az eNET – Telekom „Jelentés az internetgazdaságról” című 2012. decemberi felméréséből. A NetLock Kft. számos olyan szolgáltatást biztosít az e-kereskedelem szereplőinek, amelyek elősegítik egy induló vagy akár már működő online áruház hatékonyságának növelését.
„A költséghatékonyság és a biztonság két kulcsfontosságú tényező a webáruházak életében. Mi olyan szolgáltatásokat kínálunk, amelyek mindkettőhöz hozzásegítik ügyfeleinket. Az SSL tanúsítványok a vásárlói bizalmat erősítik, és az adatokat titkosítják, míg a számlák elektronikus kezelése jelentős költségmegtakarítást eredményez” – foglalta össze röviden Fényes Lóránd, a NetLock kereskedelmi vezetője.
Hogyan biztosítsuk vásárlóink védelmét?
A TRUSTe 2012 Egyesült Államokban elvégzett februári felmérése 2 szerint az internetet használó felnőttek 95 százaléka úgy véli, az online kereskedők felelőssége, hogy az ügyfelek személyi adatai biztonságban legyenek a webes ügyintézés, fizetés során. A webáruházak esetében" ... >>
Az ESET nyolc tippje, hogy biztonságos legyen a karácsonyi online vásárlás - Prim
"Újra beköszöntött a karácsonyi időszak és finiséhez érkezett a szeretet ünnepét megelőző vásárlási láz, melyben idén is a digitális eszközök kapnak főszerepet. Ezért az ESET egy globális kutatás eredményeit felhasználva nyolc pontban összefoglalta a legfontosabb tudnivalókat a biztonságos online vásárlás érdekében." ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!