Forrás: HWSW
Szerző: Dojcsák Dániel
"Az eredetileg kereskedőként induló cég az online térhódításában a tartalomszolgáltatással dobbantott óriásit. Kezdetben digitális zenét árult, majd e-könyvet, végül multimédiát és szoftvert. Az Amazon vásárlói így nem meglepő módon a legéhesebb fajta fogyasztók, a kapitalizmus mintavásárlói, akik nem mellesleg szeretik az interaktív tartalmakat, a játékokat is. A sok tízmillió ügyfél így biztosan üdvözölni fogja, hogy az Amazon saját márkás közösségi játékokkal jelenik meg a piacon. Az Amazon Game Studios közvetlen vetélytársa lesz az gyébként is köhögő Zynga Studiosnak.
Casual gaming
Az első játék, amit láthatunk az Amazon Game Studios kínálatából, Living Classics néven jelenik meg, követve a szokásos üzleti modellt. A játék alapvetően ingyenes, bárki kipróbálhatja, játszhat, küzdhet, fizetni az extra tartalmakért és előnyökért kell. A cél, hogy" ... >>
E-MAIL MARKETING KONFERENCIA 2013
E-mail marketing a Facebook forradalom után
Időpont: 2012. szeptember 13.
Helyszín: Budapest, Danubius Hotel Gellért | 1111 Budapest, Szent Gellért tér 1.
HASZNÁLD A KÓDOT ÉS SPÓROLJ 10.000Ft-OT! KÓD: VECSEIL-2012
(a Részvételi díjnál válaszd a 'Partnereinken keresztüli jelentkezés esetén: 25.000 Ft + áfa' opciót)
.
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!