.
Forrás: Pénzcentrum
"Sok honlapot vagy webboltot üzemeltető magyar kisvállalkozás szembesül azzal, hogy a látogatók csak néhány másodpercet töltenek el a weboldalán, és csak nagyon nehezen és alacsony arányban válnak látogatóból vásárlóvá, ügyféllé. Többségük tanácstalan abban a kérdésben, mit lehet tenni, hogy a látogatók hosszabb ideig maradjanak az oldalon, azaz csökkenjen a visszapattanási arány, és vásárlóvá, ügyféllé váljanak, vagyis nőjön a konverziós ráta. A megoldás azonban sokszor nem abban rejlik, hogy a webmester mit tegyen, sokkal inkább abban, mit ne tegyen - hívja fel a figyelmet a Babel Communications. A kommunikációs ügynökség összegyűjtött 13 tipikus hibát, amelyekkel a legelszántabb látogatók is elűzhetőek egy honlapról.
Felugró ablakok (pop-up)
Sok weboldal-üzemeltető nagyon előremutatónak és korszerűnek hiheti az azonnal a látogatók elé ugró ablakokat, kérdőíveket, azonban a potenciális vevőket legalább kétféleképpen zavarják ezek az alkalmazások: vagy kitakarják az őket ténylegesen érdeklő tartalmakat, vagy megakasztják a pop-upokat nem engedélyező böngészőprogramokat.
Elterelő nyitó animációk (intro)
Ugyanez igaz a bevezető oldalak nyitó animációira is. Ezek lehetnek nagyon szépek és érdekesek, de elveszítjük azokat a lehetséges vevőket, akik konkrét problémájukra keresnek nálunk választ. A bűvös három másodperc után ugyanis" ... >>
.
E-MAIL MARKETING KONFERENCIA 2013
E-mail marketing a Facebook forradalom után
Időpont: 2012. szeptember 13.
Helyszín: Budapest, Danubius Hotel Gellért | 1111 Budapest, Szent Gellért tér 1.
HASZNÁLD A KÓDOT ÉS SPÓROLJ 10.000Ft-OT! KÓD: VECSEIL-2012
(a Részvételi díjnál válaszd a 'Partnereinken keresztüli jelentkezés esetén: 25.000 Ft + áfa' opciót)
.
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!