Forrás: iBlog - Minden, amit a webről tudni akarsz
Szerző: Szilvágyi Péter
"Teljesítményértékelés
Mielőtt weboldalad vagy áruházad forgalmának növeléséről ábrándoznál, érdemes közelebbről megnézned az eddigi látogatói aktivitás jellemzőit. Ezek az adatok megmutatják, merre fejlődhetsz, és melyek a zsákutcás próbálkozásaid. Az alábbi kérdések megválaszolása nagy segítségedre lehet:
1. Honnan jön látogatóid többsége az oldaladra, és pontosan mennyi bevételt generálnak ezek a látogatók?
2. Melyek a leggyakrabban látogatott termékek, oldalak a webáruházadon belül, illetve melyek azok, melyekről a legtöbbször elnavigálnak olvasóid?
3. Milyen kulcsszavak vezetnek az oldaladra és generálnak tényleges olvasókat?
Keresőoptimalizálás (SEO)
A következő lépés felmérni honlapod státuszát a keresőmotorok szempontjából. Létfontosságú, hogy" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!