Hogyan indítsunk márkázott Youtube-csatornát?
2012. augusztus 14. írta: vecseilaszlo

Hogyan indítsunk márkázott Youtube-csatornát?

vecseilaci_49x61.jpg Majdnem napra pontosan hét évvel az amerikai indulást követően indult el Magyarországon a Youtube hazai verziója. Márciustól már idehaza is elérhető, hogy a hirdetéseken túl a különböző márkák saját videócsatornát is indíthassanak a legnagyobb nemzetközi videómegosztón. Íme hét dolog, amire érdemes odafigyelni – Stefanek László, a PHD ügyfélkapcsolati vezetőjének írása.

Forrás: kreatív.online
Szerző: Stefanek László

"1. Pontosan meghatározott célok kellenek
Figyelembe véve a fogyasztói igényeket, a marketingcélokat vagy épp a globális stratégiát, a célokat (itt is) érdemes előre lefektetni: meg akarjuk-e ragadni az emberek figyelmét, információforrásként, egyfajta „videó-ügyfélszolgálatként” jelennénk-e meg vagy regisztráltakat szeretnénk gyűjteni? Olyan tartalom, amely mindhármat egyenlő mértékben támogatja, valószínűleg nem létezik.

2. Bízd szakértőkre
Bár elsőre nagyon egyszerű megoldásnak tűnik egy saját csatorna létrehozása, mégis érdemes már előre elgondolkozni azon, ki fogja a folyamatosan frissülő tartalmat kezelni. Ez nem az a feladat, amit egy gyakornokra lehetne bízni, de még azt is vizsgáljuk felül, hogy" ... >>

Youtube_markazott_csatorna.jpgINGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
|  szakmai anyagok 
 |  Hasznos webes eszközök  |   Szakirodalom  |   Állás  |
Javasolj - Használd - Oszd meg! 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr784710511

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása