Forrás: kreatív.online
Szerző: Stefanek László
"1. Pontosan meghatározott célok kellenek
Figyelembe véve a fogyasztói igényeket, a marketingcélokat vagy épp a globális stratégiát, a célokat (itt is) érdemes előre lefektetni: meg akarjuk-e ragadni az emberek figyelmét, információforrásként, egyfajta „videó-ügyfélszolgálatként” jelennénk-e meg vagy regisztráltakat szeretnénk gyűjteni? Olyan tartalom, amely mindhármat egyenlő mértékben támogatja, valószínűleg nem létezik.
2. Bízd szakértőkre
Bár elsőre nagyon egyszerű megoldásnak tűnik egy saját csatorna létrehozása, mégis érdemes már előre elgondolkozni azon, ki fogja a folyamatosan frissülő tartalmat kezelni. Ez nem az a feladat, amit egy gyakornokra lehetne bízni, de még azt is vizsgáljuk felül, hogy" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!