Forrás: Muzzak blog - Free Music!
Szerző: Pléh Dániel
"Az, hogy a kereskedelmi óriás digitális javakat, azon belül is zenét forgalmazzon, logikus döntés volt, hiszen az áruházaiban már eleve forgalmazott CD-ket, meg voltak a kapcsolatai a kiadókkal. Maga a zenei tartalom pedig a legnépszerűbb tartalmak közé sorolható.
A feladat ennek ellenére jóval komplikáltabb, mint mondjuk egy online kereskedelmi cég (pl az Amazon esetében, hiszen a meglevő fogyasztói kapcsolatok tisztán fizikaiak, nem az interneten szövődtek. Digitális javak értékesítésénél tehát a Tesco feladat gyakorlatilag kettős lenne? Egyrészt platformváltásra kellene ösztönöznie vásárlóit, másrészt pedig meg kellene velük értetni, miért is jó a digitális tartalmakért fizetni. E kettő párhuzamosan felettébb nehéz feladat, így itt jön, jöhet képbe az akvizíció." ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!