Forrás: HD Marketing - webanalitika a gyakorlatban, (HD) marketinges szemmel
Szerző: Bay Áron
"Napjainkban az egyik legfontosabb kérdéssé vált hogy milyen hamar tölt be egy weboldal. Korábbi elemzések alapján 7-8 másodperc állt rendelkezésünkre hogy meggyőzzünk egy weboldalra eljutó látogatót, érdemes tovább nézelődnie nálunk.
Az oldal betöltési ideje korábban is fontos szerepet játszott a weboldalak keresőoptimalizálásában és az AdWords hirdetések minősítésében is, mára pedig tovább nőtt a jelentősége ennek a faktornak.
A gyorsabb oldalbetöltés jobb felhasználói élményt nyújt, ezáltal a látogatóink is elégedettebbek lesznek és a konverziós eredményeink is javulnak a legutóbbi kutatások alapján (erről később részletesen is írunk majd).
Az optimalizálás első lépése az, hogy pontos mérési adatokkal rendelkezzünk a weboldal teljesítményét illetően. Nem elég, ha az értékeket összességében vizsgáljuk, fontos azt is látni, hogy milyen eltéréseket mutatnak az egyes oldalak, eszközök.
Néhány hónappal ezelőtt még egyedi mérőkód beállítására volt szükség, hogy ezeket az adatokat a Google Analytics rendszeréből kinyerjük, mára azonban" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!