Gemius: Közösségi vásárlások az e-kereskedelem motorjai
2012. június 05. írta: vecseilaszlo

Gemius: Közösségi vásárlások az e-kereskedelem motorjai

A CEE régió e-kereskedelmének fellendülését nagy részben a közösségi vásárlási oldalak sikere hajtotta. A gemiusAudience 2011. decemberi adatai alapján a régióban általános trend az ilyen oldalak töretlen növekedése. Három vizsgált országban – Lengyelország, Lettország és Oroszország –közös pont a növekedés, azonban mindegyik érdekes sajátosságokkal rendelkezik.

Forrás: Netkutatások.hu

"Lengyelország
A gemiusAudience adatai alapján 2011 decemberében a közösségi vásárlási oldalak a lengyel felhasználók 30%-át érték el, ami 8 százalékpontos növekedés az előző évhez képest.

A Groupon.pl a piacon jelenlévő 36 szereplő közül az egyértelmű éllovas, azonban az elmúlt év során több új szereplő is belépett a piacra. A Groupon első helyét veszélyeztethetik ezek az új belépők, akik közül a Citeam.pl és a Happydeals.pl kivételesen magas márkaismertséget tudott elérni indulása óta. Az előbbi az Allegro Group – a lengyel e-kereskedelemi szektor piacvezető szereplője - tagja, míg az utóbbi az Agora Group – a lengyel nemzeti média szektor óriása – része.

A közösségi vásárlás dinamikus növekedése figyelmen kívül hagyhatatlan. Ezt semmi sem támasztja alá jobban, mint" ... >> 

 
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
|  szakmai anyagok 
 |  Hasznos webes eszközök  |   Szakirodalom  |   Állás  |
Javasolj - Használd - Oszd meg!
 

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr624554481

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása