Forrás: Netkutatások.hu
"Lengyelország
A gemiusAudience adatai alapján 2011 decemberében a közösségi vásárlási oldalak a lengyel felhasználók 30%-át érték el, ami 8 százalékpontos növekedés az előző évhez képest.
A Groupon.pl a piacon jelenlévő 36 szereplő közül az egyértelmű éllovas, azonban az elmúlt év során több új szereplő is belépett a piacra. A Groupon első helyét veszélyeztethetik ezek az új belépők, akik közül a Citeam.pl és a Happydeals.pl kivételesen magas márkaismertséget tudott elérni indulása óta. Az előbbi az Allegro Group – a lengyel e-kereskedelemi szektor piacvezető szereplője - tagja, míg az utóbbi az Agora Group – a lengyel nemzeti média szektor óriása – része.
A közösségi vásárlás dinamikus növekedése figyelmen kívül hagyhatatlan. Ezt semmi sem támasztja alá jobban, mint" ... >>
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!