Forrás: Retail.hu - az iroda.hu csoport tagja
"Bár a többcsatornás kiskereskedelem még nem bontakozott ki teljes valójában – tette hozzá Alexander Otto, az ECE ügyvezető igazgatója az ICSC (Nemzetközi Bevásárlóközpontok Szövetsége) éves konferenciáján Berlinben. Beszélgetőpartnereivel – Marcus Wilddel a Spartól és Gerard Groenerrel a Corio-tól – megegyeztek abban, hogy az e-kereskedelem marad a legnagyobb kihívás mind a kiskereskedőknek, mind a bevásárlóközpontoknak.
Németországban például a vásárlók 70 százaléka interneten vásárol – mondta Alexander Otto. Ráadásul ez a tendencia erősödik. „Ezért nekünk kombinálnunk kell a bevásárlóközpontokban történő vásárlást az internetes vásárlással, de jelenleg nagyon kevés kiskereskedő költ erre pénzt. Ha ugyanis rosszul csinálod, sok pénzt veszíthetsz.”
Számos kiskereskedő" ... >>
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!