Forrás: Nemzeti Adó- és Vámhivatal (NAV)
"A webáruház piaci előnyét, illetve hasznát jellemzően nem a termék eladási árában érvényesített magas árrés biztosítja, hanem éppen a nagykereskedelmi árhoz közeli ár alkalmazásának lehetősége, valamint a bizományosi díj és azon kedvezmény, amit a nagykereskedő biztosít számára az általa megrendelt mennyiségre tekintettel. Lényeges előnyt jelent továbbá számára azon megtakarított költség, ami a raktár, illetve üzlethelyiség fenntartásával egyébként járna.
A nagykereskedő számára a webáruházon keresztül történő értékesítésből azáltal származik előny, hogy - a fizikai üzlethelyiségek területi elérhetőségének korlátai nélkül - széles fogyasztói körhöz juthatnak el a termékei, illetőleg a webáruház - más honlapokon elhelyezett hivatkozásokkal együtt - jelentős hirdetési felületet biztosít számára.
A vevő előnye pedig, hogy nagykereskedelmi - vagy ahhoz közeli - áron vásárolhat. Az adásvételi szerződést azonban a fogyasztó nem kötheti meg közvetlenül a nagykereskedővel, ezért vásárol ő egy közbenjáró kiskereskedőtől, adott esetben webáruházból.
A dropshipment rendszer működésének lényeges elemét képezi a webáruház azon érdeke, hogy" ... >>
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!