Forrás: NRC
Szerző: Horváth Tibor
"A szolgáltatás használata mindkét félnek kedvező: a bankok ügyfelei gyorsabban, kényelmesebben, és olcsóbban tudják intézni pénzügyeiket, a bankok pedig kiadásaikból tudnak lefaragni, hiszen az online ügyintézés lényegesen kevesebb erőforrást igényel, mint a mai napig legelterjedtebb, személyes ügyintézési mód. A fő kérdés az, hogy mivel tudnak a bankok még több ügyfelet rávenni arra, hogy pénzügyeik intézéséhez elsősorban az online felületeket válasszák. Az NRC Marketingkutató és Tanácsadó Kft. 1000 fő, 18-69 éves, lakossági folyószámlával rendelkező internetező megkérdezésével a Netbank kutatás keretében e témát vizsgálta meg közelebbről.
Az internet adta lehetőségeket a felhasználók az élet legtöbb területén megpróbálják kihasználni. Az azonnali információszerzés, a kényelmesebb, gyorsabb ügyintézés, az egyszerűbb kapcsolattartás mind-mind olyan előnyök, amelyet az internet nyújtani tud. A világháló előnyeivel a különböző szolgáltatók is próbálnak élni. Egyre nagyobb számban találkozunk olyan online megoldásokkal, melyeket a különböző szolgáltatók kínálnak ügyfeleiknek. A cél a kiadások lefaragásán túl az elégedettség növelése is egyben.
Több szolgáltatás online megoldásaihoz hasonlóan, a netbankok szerepe is jelentősen megnövekedett az utóbbi években. A" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!