Forrás: Jogi Fórum
Szerző: Dr. Csabai Virgínia
"Az internet széles tömegek részére való elérhetősége eredményeként a világháló használata napjainkra életünk részévé vált. A facebook világszerte való elterjedése pedig teljesen átalakította az emberi kapcsolatokat és új keretek közé helyezte el a felhasználók külvilággal való viszonyait.
A facebook egyeseknek szórakozás és kikapcsolódás, másoknak üzleti lehetőség, a jogászoknak pedig egy grandiózus, globális kihívást is magában foglal, hiszen az online környezet egy speciális szegmenséről van szó, melynek szabályozása mind reklámjogi, mind adatvédelmi és egyéb szempontokból is különleges.
A reklámok világa és az ehhez kapcsolódó szabályozás szinte mindannyiunkat érint, mégis a reklámjog jelenleg a diszciplínán belül a szakmai specializáció perifériájához áll közelebb.
A 2012. március 14-i rendezvény információkban bővelkedő, aktualitásokban gazdag tudásanyagot adott át a résztvevők számára, és különböző perspektívákból járta körül a fent említett témaköröket.
Az előadássorozatot Dr. Balogh Virág reklám-, fogyasztóvédelmi és versenyjogász, a CLV Partners Ügyvédi Iroda tagja nyitotta meg.
Gondolatébresztő és vitaindító előadásának fókuszában az online környezetben elhelyezett reklámok szabályozási kérdései álltak, valamint a facebook. A reklámjogi kérdések taglalásánál az előadó az „online” környezetet a hagyományostól úgy választotta el, hogy minden másra, ami nem ebbe a kategóriába tartozik, a közérthetőség kedvéért, következetesen az „offline” szót használta.
Az előadás reklámjogi része három nagy téma köré épült fel:" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!