Forrás: Social Times - a közösségi média marketing odala
"A Facebook egy forradalmian új online hirdetési terven dolgozik, amely a remények szerint vetélytársa lehetne a Google-nek. Mark Zuckerberg olyan irányba tereli a Facebookot, ami 100 milliárd dollárra helyezi a vállalat értékét, azonban ez még mindig csak fele akkora, mint a Google. Az ádáz küzdelem folytatódik (ami leginkább akkor indult el, amikor a Google elindította a Plust).
A Facebook átszabta a hirdetési felületeit annak érdekében, hogy komoly összegekhez jusson azok árából. Jelenleg 3,71 milliárd dolláros bevételének mintegy 85%-a származik az online hirdetésekből. Ez várhatóan erős emelkedésnek fog indulni, ugyanis" ... >>
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom | Állás |
Javasolj - Használd - Oszd meg!