Forrás: MediaPiac.com
"A mobilalkalmazás-boltok legnépszerűbb termékei a mobiljátékok, ezen belül is az ügyességi és logikai játékok - olvasható a GKIeNET és a T-Mobile közös kutatásában, amely az internetgazdaságról ad képet. A mobiljátékok terjedését dinamizálja az okostelefonok terjedése: 2011 augusztusának végén a teljes hazai, használatban lévő mobilállományból (9,6 millió darab) 2,4 millió volt okostelefon.
A mobiljátékok kulcsszerepe a piacon nem újkeletű: a 90-es évek második felétől jelentősen hozzájárultak egy-egy készülék sikeréhez. Az okostelefonok elterjedése ehhez a komplexebb grafikai és számítási igényű programok futtatásának lehetőségét adta hozzá. Az újabb lépést a nem készüléktől, hanem platformoktól függő mobil piacterek megjelenése jelentette, ez ugyanis a fogyasztónak adta a választási lehetőséget - olvasható az elemzésben. Mobilján" ... >>
Kapcsolódó cikk:
Mobilos játékosok, játékos mobilok (GKIeNET)
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom| Állás.
Javasolj - Használd - Oszd meg!