Forrás: BTL.hu - tények, trendek, tanulmányok...
"A vidéki szállodákban regisztrált online vendégéjszakák száma az elmúlt három évben folyamatos növekedést mutatott. Miközben az összes vendégéjszaka száma 2009-ben jelentősen visszaesett, az online foglalások területén a növekedés töretlen maradt. Ennek köszönhetően mára az összes 3-5 csillagos vidéki szálloda online vendégéjszakáinak száma elérte a teljes kereslet harmadát, a válaszadók és az online szolgáltatók adatai alapján mérhető adatok szerint.
„Egy, a Google megbízásából készített jelentés szerint a repülőjegyek után a szállodák esetében jellemző leginkább az online tájékozódási és vásárlási affinitás – mutat rá terület fontosságára Hegedűs Attila, a BDOnline.hu ügyvezetője. –Tapasztalataink ugyanakkor azt mutatják, hogy az utazásaikat online szervezők 40 százaléka számára kulcsfontosságú, hogy az információszerzés, a foglalás és visszajelzés során milyen benyomást tesz rájuk az adott oldal. Az átlátható stabil oldal meglétének jelentőségét mutatja, hogy a megkérdezettek túlnyomó része a döntés előtt a kiválasztott szálloda honlapja mellett legalább három konkurens oldalt is szemügyre vesz.”
Honnan jönnek a látogatók?
Felmérésünk alapján megállapítottuk, hogy" ... >>
[a felmérés elérhető a "BDO Magyarország Hotel és Ingatlan Szolgáltató Kft. és Turizmus Kft.: A vidéki szállodapiac online marketing és értékesítési trendjei - A vidéki szállodák online foglalások fejlődése és jövője" címen a Szakdolgozatok, értekezések, elemzések: e-kereskedelem és online marketing oldalamon]
INGYENES TUDÁSTÁR: Az e-Kereskedelem és az e-Business Magyarországon
| szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom| Állás.
Javasolj - Használd - Oszd meg!