Forrás: SEO Könyv - Old SEOs never die, they just lose their rankings.
Szerző: Boros Norbert
"Viszont lassanként a social szakma módszertana is csiszolódott, ezért egyre izgalmasabb lesz. A social médiában is fontos üzletileg, hogy ismeretes legyen: a befektetett erőfeszítések milyen arányban állnak az eredménnyel?
Az alábbiakban a két legjelentősebb szereplő, a Facebook és a Twitter lehetséges KPI mutatóit mutatom be.
Google Analytics kitérő: A legnagyobb social hálózatok integrálva
2011 végén jelentették be, hogy a Google Analyticsben lehetőség van a weboldalak social interakcióinak nyomon követésére. Ez vonatkozhat többek között a +1-ekre, Facebook likeokra, LinkedIn megosztásokra. A jelentések az Audience szekcióban találhatók Social néven, és a következő mutatók állnak rendelkezésre:
- Engagement: Megmutatja, hogy összesen hány látogató kattint social sharing eszközre, és hány látogató nem. Ez segíthet nyomon követni, hogy az adott website látogatói milyen arányban osztják meg a tartalmakat.
- Action: A social események számát mutatja az adott weboldalon (+1 klikkek, Tweetek stb).
- Pages: Azokat az oldalakat mutatja, amelyeken a legnagyobb számú social aktivitások történtek.
Mely teljesítmény mutatókat követhetjük nyomon a socialben?" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az e-Commerce, e-Business, ill. a magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, m-Commerce témakörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
INGYENES TUDÁSTÁR: szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom| Állás.
Javasolj - Használd - Oszd meg!