Forrás: Konverzióoptimalizálás útmutató kiadvány
Szerző: Dunder Krisztián és Flekács Zoltán
"1. Lead generation: marketing fogalom, amely látogatószerzési vagy értékesítési folyamat kezdeti szakaszának tevékenységeit fedi le, melynek során meghatározásra és valamilyen formában (pl.: hírlevél feliratkozás vagy regisztráció) elköteleződésre kerülnek azok a személyek (látogatók), akik érdeklődést mutathatnak a kínálttartalom/áru iránt, így potenciális célcsoportnak/vásárlónak tekinthetők.
2. Lead nurturing: a nurture angol ige, jelentése nevel, gondoz. Lead nurturingnek azt a marketingtevékenységet értjük, amelynek során a lehetséges vásárlót különböző kommunikációs csatornákon keresztül segítjük döntése meghozatalában, és a sikeres konverzió felétereljük, megadva neki a kívánt információt vagy segítséget.
3. Landing page: az adott weboldal azon oldala, melyre a látogató érkezik, és ahol szeretnénk, hogy konverzió jöjjön létre.
4. Sales page: jellemzően egyoldalas, lefelé hosszan terjedő, CTA elemekkel bőven felépített,konverziócentrikus weboldal.
5. Konverzió: marketing fogalom, mely során a felhasználó elvégzi azt a cselekvést, amelyet Ön előzetesen meghatározott. Ez a cél lehet vásárlás, hírlevél feliratkozás, vagy bármely olyan dolog, ami az Ön számára értékkel bír, azaz megszólítható ügyfelet, vagy közvetlen bevételt generál.
6. Konverziós arány (CR): a sikeres konverziók összes látogatáshoz viszonyított aránya. Képletben kifejezve: konverziós ráta = elért célok száma / látogatások száma.Százalékban szokás kifejezni." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az e-Commerce, e-Business, ill. a magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, m-Commerce témakörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
INGYENES TUDÁSTÁR: szakmai anyagok | Hasznos webes eszközök | Szakirodalom| Állás.
Javasolj - Használd - Oszd meg!