Forrás: Pénzcentrum
"Portfolio.hu: Mi az elsődleges célja annak, hogy a társaság egy univerzális webáruház létrehozása mellett döntött?
Starcz Ákos: Az univerzális webáruház ernyőmárkaként terül a könyves profil fölé, virtuális polcokat biztosítva majd több saját almárkának, illetve a bolt-a-boltban rendszer keretein belül számos hazai és nemzetközi márkának is. A Bookline ezentúl kizárólag a kulturális termékek áruháza lesz, míg a Shopline-on minden olyan termék megtalálható lesz, amely az internetes kereskedelemmel logisztikailag megoldható, így például technikai eszközök, bébiételek, drogériában kapható cikkek, játékok, könyv, lakberendezési cikkek, pálinkák, két héten belül pedig elindul a kisállattartókat kiszolgáló profil is. Az idei év legjelentősebb kihívása számunka az lesz, hogy a Shopline a Bookline-tól megörökölt nem-könyves termékkínálatát úgy bővítsük, hogy az minden vásárlói igényt kielégítsen, és a Shopline ez év végére valódi alternatívája legyen a városi bevásárlóközpontoknak. A Shopline létrejöttének oka az is, hogy a Bookline közössége nehezen fogadta el, hogy a "presztízsértékű kulturális termékek" között egyszer csak felbukkantak a pelenkák.
P.: Példaképnek tekinti a társaság a nemzetközi színtéren meghatározó szereplőnek számító online kereskedelmi áruházat, az Amazon.com-ot? Mennyiben inspirálta ez az átalakításokat?
S.Á.: Az Amazon esetében" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.