Forrás: Mediainfo - médiások médiája
"Madar Norbert, a GKIeNET kutatója elmondta: 2010-ben 133 milliárd forint volt a teljes magyar internetes kiskereskedelem forgalma, 2011-re 160 milliárd körüli összeget várnak a nagyjából 3 ezer online kiskereskedőtől. Magyarországon mintegy 3,7 millió 14 év feletti internetezik rendszeresen, hetente legalább egy órát. Ebből 1,2 millió vásárolt már korábban az interneten. "Erre a piacra kell beilleszkednie a kuponos oldalaknak is" - említette a szakember.
Az első ilyen jellegű oldalt egyébként Mercata néven hozta létre a Microsoft egyik társalapítója még 1999 tavaszán, vagyis a dotkom lufi kipukkadása előtt. Ez akkor még nem bírta a versenyt az olyan sokkal nagyobb szereplőkkel, mint amilyen az Amazon volt, ráadásul még nem tudta kihasználni a közösségi oldalak adta terjesztési és marketinglehetőségeket (hiszen még nem voltak ilyenek). Egészen" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.