Forrás: BTL.hu - tények, trendek, tanulmányok
Szerző: Sztankó Annamária
"1. A közösségi média marketing eltűnik
A közösségi hálózatok integrálnak magukba minden tevékenységet, amit azért teszünk, hogy előmozdítsuk az üzleti sikerünket. A közösségi média így magába olvasztja a marketinget is, a továbbiakban ez sem marad önálló tevékenység.
2. A vállalati honlapok is közösségivé válnak
A márkák is integrálódnak, és kihasználják a közösségi média tartalom digitális előnyeit. A nagyvállalatok így közelebb kerülnek az ügyfelekhez, könnyebben juttatják el tartalmaikat nekik, akár beszélgetéseik tárgyává is válhatnak.
3. Támogatás a közösségi hálózatokon keresztül
Az integráció azt is magával vonja, hogy az ügyfelek a nyilvános csatornát kihasználva könnyebben és gyorsabban oszthatják meg problémáikat, kérdéseiket. A közösségi jelleg azt is lehetővé teszi, hogy" ... >>
A cikk folytatása, 2. rész.