Közösségi média trendek 2012-re
2012. január 26. írta: vecseilaszlo

Közösségi média trendek 2012-re

Priit Kallas, Mart Prööm és Raul Kaevand összegyűjtötte a közösségi médiában, a marketingben, az üzleti éleben, a játékokban és a mobileszközökben várható legújabb trendeket 2012-re. Beszámolójukból az is kiderül, milyen újdonságok várhatóak közösségi média marketingben ebben az évben. Sorozatunk első részében a 21 trend első 10 tanácsát olvashatja.

Forrás: BTL.hu - tények, trendek, tanulmányok
Szerző: Sztankó Annamária

"1. A közösségi média marketing eltűnik
A közösségi hálózatok integrálnak magukba minden tevékenységet, amit azért teszünk, hogy előmozdítsuk az üzleti sikerünket. A közösségi média így magába olvasztja a marketinget is, a továbbiakban ez sem marad önálló tevékenység.

2. A vállalati honlapok is közösségivé válnak
A márkák is integrálódnak, és kihasználják a közösségi média tartalom digitális előnyeit. A nagyvállalatok így közelebb kerülnek az ügyfelekhez, könnyebben juttatják el tartalmaikat nekik, akár beszélgetéseik tárgyává is válhatnak.

3. Támogatás a közösségi hálózatokon keresztül
Az integráció azt is magával vonja, hogy az ügyfelek a nyilvános csatornát kihasználva könnyebben és gyorsabban oszthatják meg problémáikat, kérdéseiket. A közösségi jelleg azt is lehetővé teszi, hogy" ... >>

A cikk folytatása, 2. rész.

A bejegyzés trackback címe:

https://vecseilaszlo.blog.hu/api/trackback/id/tr563649824

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása