Forrás: kreatív.online
"A Front Page Communications által üzemeltett Fészbuker.hu éves tendenciákat összefoglaló elemzéséből az derül ki, hogy bár a cégeknek még mindig a rajongótábor nagysága a legfontosabb mutató, a felhasználói aktivitás kivívása is fontos tényező lehet egy kampány esetében. Az ellenőrzés hiánya miatt azonban sokan a promóciókra és hirdetésekre vonatkozó szabályokat igyekeztek a saját érdeküknek megfelelően alkalmazni.
A magyar Facebook oldalak 2011-es teljesítményének értékelésekor a Fészbuker.hu több szempontot is figyelembe vett: az abszolút rajongószámban mutatott erősödés mellett növekedési arány és aktivitás alapján is rangsorolta az oldalakat.
A rajongószám alapján 2011 nyertesei azok az oldalak voltak, amelyek az év elején még nem is léteztek, de év végére már a legnagyobb magyar Facebook oldalak közé tartoztak. Ezek az oldalak elsősorban annak köszönhetik sikerüket, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.