Forrás: Social Times - a közösségi média marketing oldala
"Gyakran felvetődik a kérdés, hogy miből él pontosan a Facebook, hiszen a használata ingyenes. Az oldal szeretné elkergetni az összes félreértést és megosztani a felhasználókkal, hogy honnan származik a bevétele.
A nemrég létrehozott oldalon rögtön az elején leszögezi, hogy a bevételei nagy része a hirdetésekből származik, aminek a menetét egy gyors példával illusztrálja:
- A vállalkozás létrehoz egy hirdetést az oldalon.
- A Facebooknak fizet azért, hogy a hálózaton keresztül a megfelelő paraméterekkel rendelkező emberekhez jusson el a hirdetés.
- Így a potenciális ügyfelek oldalán jelenik meg a hirdetés, anélkül, hogy a hirdetést feladó cég valójában ismerné őket.
Ingyenes maradhat a Facebook
Bizonyos időközönként felröppen a pletyka, miszerint hamarosan fizetős lesz a Facebook." ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.