Nagy viták előzik meg a Groupon tőzsdére vezetését. Míg sokan aranybányát látnak a cégben, és annak gyors növekedését hozzák fel érvként, mások a vállalat működését egyenesen piramisjátékhoz hasonlítják. Mindenesetre a Linkedin sikerét követően a legnagyobb kuponokat…
A Facebook, a Twitter és a többi közösségi portálon töltött munkaidő évi 14 milliárd font (4,7 billió forint) veszteséget okoz a brit gazdaságnak. Forrás: kreatív.online "A MyJobGroup nevű állásoldalakat tömörítő szervezet elemzése szerint a nagy-britanniai…
A közösségi vásárlást kínáló oldalak térhódításának köszönhetően jelentősen megnőtt az online vásárlók aránya a 18-64 éves aktív internetezők körében – derült ki a KutatóCentrum által évente készített E-Shopping Report felmérésből. A kutatás arra is…
Az alig egyéves működésre visszatekintő bónuszokat, kuponokat értékesítő, nagyon gyorsan fejlődő közösségi vásárlói internetes kereskedelmi oldalak forgalma az idén várhatóan jóval meghaladja a 2 milliárd forintot, de elérheti a 3 milliárd forintot is. Forrás: Menedzsment…
A Bookline.hu Nyrt. 17,6 millió forint adózás utáni veszteséget szenvedett el 2011 első félévében, szemben az egy évvel korábbi 76,8 millió forintos veszteséggel. Forrás: Gazdasági Rádió "Az elhúzódó nemzetközi pénzügyi és gazdasági válság hatásai a jelentés…
Az online kereskedelem már nem marginális, főleg nem az Egyesült Államokban és főleg akkor nem, ha jobban odafigyelünk a globális vevő-eladó kapcsolatokra. Ha valaki felteszi a kérdést, hogy vajon ki a legnagyobb szereplő ezen a piacon, akkor valószínűleg a legtöbben az eBay-re…