Forrás: MediaPiac
"A piac nőtt, az egy főre jutó költés nem
Az egy online vásárlásra átlagosan fordított összeg nem változott jelentősen az elmúlt évhez képest - derül ki a KutatóCentrum idei E-Shopping Report kutatásából. 2010-hez hasonlóan a legtöbben (61%) maximum 10 ezer forintot költöttek utolsó online vásárlásuk alkalmával, több mint 40 ezer forintot pedig csak az online vásárlók 7 százaléka fizetett ki.
Az egy év alatt elköltött összegek terén sem volt jelentős változás.Továbbra is a 10 ezer és 40 ezer forint közötti költés volt a legjellemzőbb (41%). 100 ezer forint feletti összeget ugyanakkor már csak az online vásárlók" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben.