Forrás: MédiaPiac
Szerző: Pécsi Ferenc (pollner)
"A Google már jó ideje próbál szorosabb kapcsolatba kerülni az újságírókkal. November elején jelentették be, hogy a Google News-ban a cikkek mellett ezentúl megjelenítik a szerzők Google+os linkjét, fotóját, valamint a köreikben levők számát. (Ehhez persze az az "apróság" szükséges, hogy az újságíró összekösse a cikket Google profiljával. Mindez egyébként a Google közönséges kereséseiben már működik egy ideje.)
A nyomulás folytatódik. November 7-én jelentette be a Google, hogy ezentúl cégek, szervezetek, így kiadványok, műsorok is hozhatnak létre saját Google+ oldalt.
Mi legyen most? Használni, vagy nem használni a Google+-t? Nem kockázatos-e túl sok energiát fektetni egy bizonytalan jövőjű szolgáltatásba? Lemarad-e, aki nem lép azonnal? Erre a kérdésre keresi a választ a napokban sok szerkesztőség.
Nagyon más persze a helyzet, mint a Facebook és a Twitter megjelenésekor volt. Ma már egyértelműen látszik, hogy" ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben