Forrás: Gazdasági Rádió
"Komoly visszhangot váltott ki a kínai internetes kereskedők körében az Alibaba Csoport eheti bejelentése, miszerint jelentősen megemeli szolgáltatásainak árait a Taobao Mall, az e-kereskedelmi óriás vállalatokat a fogyasztókkal közvetlenül összekötő (B2C) üzletága. A döntés értelmében a tmall.com honlapon online boltot nyitott kereskedőknek üzleteik nagyságától függően a következő évtől a jelenlegi 6 ezer jüan (199 ezer forint) helyett 30-60 ezer jüan (993 ezer - 1,9 millió forint) közti éves szolgáltatási díjat kell fizetniük, a kötelező fix összegű letét pedig a mostani 10 ezer jüanről (331 ezer forint) akár 150 ezer jüanra (4,9 millió forint) is nőhet. A honlapnak jelenleg több mint 400 ezer regisztrált felhasználója van, több mint 50 ezer üzlet és 70 ezer márka képviselteti magát. " ... >>
Vecsei László hírblog tudástára az eKeresekedelem, eCommerce, magyar e-kereskedelem, webáruházak, online marketing, valamint a magyarországi könyvkereskedelem tárgykörökben. Elérhető: vecseilaszlo.blog.hu címen.
A teljesség igénye nélkül minden egy helyen: szakdolgozatok, értekezések, elemzések e-kereskedelem és online marketing témákban - évenkénti bontásban.
Hasznos webes eszközök: online marketing, e-kereskedelem, eBusiness, website tervezés, web-design, ergnomónia, website tipográfia, SEO, SEM, SMO, site optimalizálás és társaik.
Szakirodalom: könyvek, kiadványok online marketing, webáruház, e-Kereskedelem témakörökben